日本女子大学図書館システム JWULIS

L2 pragmatics in action : teachers, learners and the teaching-learning interaction process

edited by Alicia Martínez-Flor, Ariadna Sánchez-Hernández, Júlia Barón ; : pb. -- John Benjamins Pub. Co., 2023. -- (Language learning and language teaching / series editors, Birgit Harley, Jan H. Hulstijn ; v. 58). <BB30219334>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pb 目白地区 図目集密 ||401.45||L925 25698054 配架済 0件
No. 0001
巻号 : pb
所蔵館 目白地区
配置場所 図目集密
請求記号 ||401.45||L925
資料ID 25698054
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 L2 pragmatics in action : teachers, learners and the teaching-learning interaction process / edited by Alicia Martínez-Flor, Ariadna Sánchez-Hernández, Júlia Barón
出版・頒布事項 Amsterdam : John Benjamins Pub. Co. , c2023
形態事項 xxii, 343 p. : ill. (chiefly col.) ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pb
ISBN 9789027213655
書誌構造リンク Language learning and language teaching / series editors, Birgit Harley, Jan H. Hulstijn <BB30088740> v. 58//a
注記 Includes bibliographical references and index.
学情ID BD05352703
本文言語コード 英語
著者標目リンク Martínez Flor, Alicia <AU00152822>
著者標目リンク Sánchez-Hernández, Ariadna <>
著者標目リンク Barón, Júlia (Linguist) <>
分類標目 LCC:P53.62
分類標目 DC23:401/.45
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching
件名標目等 Pragmatics -- Study and teaching