日本女子大学図書館システム JWULIS

Language, literacy, and cognitive development : the development and consequences of symbolic communication

edited by Eric Amsel, James P. Byrnes. -- Lawrence Erlbaum Associates, 2002. -- (The Jean Piaget Symposium series). <BB30161274>

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 目白地区 図目集密 ||401.9||L28 25071094 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 目白地区
配置場所 図目集密
請求記号 ||401.9||L28
資料ID 25071094
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Language, literacy, and cognitive development : the development and consequences of symbolic communication / edited by Eric Amsel, James P. Byrnes
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2002
形態事項 xi, 270 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 080583494X
書誌構造リンク The Jean Piaget Symposium series <BB30126374>//a
注記 "Originally presented at the 28th Annual Meeting of the Jean Piaget Society held from June 11 to 13 in Chicago"--Pref
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA55598623
本文言語コード 英語
著者標目リンク Scholnick, Ellin Kofsky <AU00118200>
著者標目リンク Amsel, Eric <AU00118201>
著者標目リンク Byrnes, James P. <AU00118202>
著者標目リンク Jean Piaget Society. Symposium <AU00118203> (28th : 1998 : Chicago, Ill)
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Communication
件名標目等 Literacy
件名標目等 Cognition in children