Catalog Search ▼
Go to Search Top
Search by Classification
Serials Title List
Reserve Book
Newly Arrived
Borrowed Ranking
Access Ranking
My JWULIS ▼
Your Library Record
Bookmark
My Search
InterLibrary Copy Request
InterLibrary Loan Request
New Purchase Request
≡
Bibliography Details
Japan Women's University Library Information System
Back to List
学校教育の中のジェンダー : 子どもと教師の調査から
直井道子, 村松泰子編 ; 高橋道子 [ほか執筆]. -- 日本評論社, 2009. <BB00022338>
Functions:
Select Export Destination
Please select the export destination.
Close this window
Details
学校教育の中のジェンダー : 子どもと教師の調査から
直井道子, 村松泰子編 ; 高橋道子 [ほか執筆]. -- 日本評論社, 2009. <BB00022338>
Functions:
Select Export Destination
Please select the export destination.
Close this window
Details
HoldingsList
1
-
1
of about
1
Click a number to display details about the collection.
10 Items
20 Items
50 Items
100 Items
No.
Volumes
Library
Location
Call No
Material ID
Status
Due Date
Reservation
0001
Mejiro
図目集密
||375||Gak
23620698
配架済
0items
No.
0001
Volumes
Library
Mejiro
Location
図目集密
Call No
||375||Gak
Material ID
23620698
Status
配架済
Due Date
Reservation
0items
Go to the top of this page
Bibliography Details
title and statement of responsibility area
学校教育の中のジェンダー : 子どもと教師の調査から / 直井道子, 村松泰子編 ; 高橋道子 [ほか執筆]
ガッコウ キョウイク ノ ナカ ノ ジェンダー : コドモ ト キョウシ ノ チョウサ カラ
publication,distribution,etc.,area
東京 : 日本評論社 , 2009.11
physical description area
vi, 173p : 挿図 ; 21cm
Volume Information
ISBN
9784535562813
variant titles
表紙タイトル:Gender
note
その他の執筆者: 眞鍋倫子, 松川誠一, 苫米地伸, 中澤智惠, 木村育恵, 大竹美登利
note
参考文献: p166-170
NCID
BB00139908
text language code
Japanese
author link
直井, 道子(1944-)
ナオイ, ミチコ <NC:DA01684885>
author link
村松, 泰子(1944-)
ムラマツ, ヤスコ <NC:DA0629153X>
author link
高橋, 道子(1947-)
タカハシ, ミチコ <NC:DA07301876>
classification
NDC:375
subject headings
性差心理学||セイサシンリガク
subject headings
男女共同参画||ダンジョキョウドウサンカク
Go to the top of this page
Back to List
Go to the top of this page
Related Information<<
Related Information
Related Items
classification
NDC:375
subject
性差心理学
男女共同参画
Other Databases
CiNii Books
NDLSearch
SFX
Other Universities (NII)
same conditions
same bibliography
Get it from another library
ILL Copy Request(get a copy from another library)
ILL Borrowing Request(borrow the actual book)
Purchase Request
Additional Purchase Request
QR code